? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: CU TOTII PE BICICLETE expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

sâmbătă, 2 iulie 2016

CU TOTII PE BICICLETE

MFB brasov 2016 - poster-A2
 Ca miscarea face bine o stim cu totii dar e foarte greu sa ne convingem copii sa iasa afara, mai ales ca au tot felul de gadget-uri care ii fac sa stea in casa. Asa ca am hotarat ca vara asta sa il scot pe baiatul meu zilnic la cate o plimbare lunga cu bicicleta.Ne-am echipat corespunzator, am pus casca, cotierele si genuncherelesi am scos bicicletele di garaj, dar sa vezi problema mare cand a trebuit sa urce pe bicicleta. s-a lasat cu plansete, urlete si rugaminti de a sta acasa. A gasit tot felul de scuze (tinand cont ca baiatul meu are 7 ani si practica katate) ca este prea cald, ca el deja face suficienta miscare la antrenamente, ca i s-a facut foame sau sete si multe altele pe care sunt sigura ca toti copii le fac.
    Dupa toate cele am reusit sa ne punem in miscare si, culmea, acum ii place si insista sa mergem la plimbareindiferent de obstacole.
Ati auzit de programul celor de la DOLCE numit MISCAREA FACE BINE? E cea mai mare ora de sport organizata pe cele 3 luni de vara in Mamaia, Brasov si Bucuresti, fiecare oras avand cate 12 ore pentru antrenament. 

 Festivalul va avea loc în intervalul 9:00 – 21:00 și va cuprinde:
  • Clase de fitness cu unii dintre cei mai buni instructori din ţară şi din străinătate: RealRyder- biciclete, OneCore – step aerobic, Zumba, Steel Programs, Kangoo Jumps, TotalGym – Functional Training, Boot camp şi Shooting Gate pentru pasionații de fotbal.
  • Kids BikeSchool – zonă specială de poligon pentru copii, unde cei mici vor învăța, alături de instructori specializați, tehnici de mers pe bicicletă și reguli de circulație și de siguranță în trafic.
  • Crosul caritabil UpDown Run, cu două probe, în buclă cu start în Piaţa Sfatului:
  • 4 km, pentru cei care vor să descopere bucuria alergării,
  • 7km, cu 340m diferenţă de nivel, pentru alergatorii de cursă mai lungă şi care nu se tem de înălţimi şi căţărări.                                                                                                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu