? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: PRIMUL MEU TELEFON expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

joi, 24 septembrie 2015

PRIMUL MEU TELEFON

                              PRIMUL MEU TELEFON


     Va mai aduceti amimte de primul telefon? Cei de la COMPUTERBLOG  s-au gandit la acest lucru si ne-au provocat pe noi , bloggerii, sa vorbim destre primul nostru telefon mobil.
     Ce sa spun?Primul meu telefon mobil a fost un Nokia ( nu mai stiu numele modelului) mare si greu, cu un ecran minuscul , alb-negru, de culoare neagra. Bineinteles il vizualizez foarte bine, cu toate ca sa intimplat de mult. Chiar am o poza cu el

Ce parere aveti? va amimtiti acest telefon? care a fost primul vostru telefon mobil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu