? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: CASA MEA DE VIS expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

marți, 29 septembrie 2015

CASA MEA DE VIS

                                CASA MEA DE VIS

 

    Cum arata casa mea si cum mi-as dori sa fie sunt lucruri total diferite. Acum am o casa frumusica , dar nu prea economica, deoarece nu am folosit , inca, produsele MACON  , care iti imbunatatesc viata si casa. 
Daca nu ati auzit inca de aceste produse sa stitii ca după mai bine de jumătate de secol de când primele produse Macon au ajuns să fie integrate in realizarea unor construcții, în prezent materialele fabricate se regăsesc în sute de mii de case, milioane de metri pătrați de centre comerciale, unități de învățământ, spitale sau clădiri industriale și mii de kilometri de drumuri sau linii electrice construite de-a lungul și de-a latul României. Călătoria Macon începută acum mai bine de 50 de ani continuă cu forță și pasiune pentru construcții. Pentru ca drumul de la casă la acasă să fie pentru utilizatorii produselor pentru construcții in fiecare zi mai bun, mai simplu si mai rapid de parcurs.
    
Macon a lansat CASA Plus, un pachet care cuprinde sistemul de zidărie Macon (blocuri din BCA pentru ziduri exterioare și interioare, elemente pentru placări si cofraje, buiandrugi și mortar adeziv pentru BCA), servicii și, mai ales, beneficii. Mai pe scurt, un sistem complet pentru realizarea zidăriei, alcătuit din materiale călduroase, cu 7 beneficii principale ale utilizării:
  • protecție împotriva frigului din timpul iernii,
  • protecție împotriva căldurii din timpul verii,
  • protecție împotriva zgomotelor nedorite,
  • protecție la incendii,
  • protecție în cazul cutremurelor,
  • protecția mediului,
  • protecție față de creșterile de preț la utilități                                                                                         Daca vreti mai multe detalii intrati pe  http://www.macon.ro/ 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu