? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: APA ITI DA PUTERE expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

joi, 24 septembrie 2015

APA ITI DA PUTERE

APA ITI DA PUTERE             Te-ai aflat intr-o situatie in care ai reusit sa treci mai departe datorita apei ? Eu da!  

     Intr-o zi , fiind foarte cald , am plecat la cumparaturi si colindand prin magazina, prin arsita aceea, mi s-a facut foarte sete, dar setea aceea de vara in care ninic nu e de ajuns. Atunci am mers si am luat apa , si fiind foarte cald , am baut o sticla intreaga de ,,LA FANTANA ,, si am scapat de canicula continuandu-mi cumparaturile. 
     Bineinteles apa e buna si sanatoasa, te ajuta in multe feluri, atat in prepararea unor retete delicioase, cat si  in igiena personala sau a casei, te ajuta sa stingi "focul" interior dar si adevaratul foc.
     Cine doreste sa afle la ce mai e buna apa poate intra pe site-ul http://lafantana.ro/ 

 

  


 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu