? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Un erou ca Ben 10 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

joi, 3 noiembrie 2016

Un erou ca Ben 10

 Ben10 Vert Camp Image-G

Cu totii am fost copii si ne-am imaginat ca salvam lumea transformandu-ne intr-un erou animat, iar, in ziua de azi, copii vor sa devina un mare Ben sau verisoara lui Gwen.Stiu ca nu mai am 10 ani, dar la acea varsta si eu visam ca sunt un supererou care se transforma in locuri ascunse si scapam lumea de rau, ma cataram in copaci si aruncam vraji asupra raufacatorilor sau luam o sabie de plastic si taiam in doua tot ce credeam ca merita razbunarea mea.
Acum fiul meu e supereroul si, cum are 8 ani, viseaza ca e Ben 10 bineinteles, ca are un omnitrix adevarat si ca in orice moment se transforma intr-un extraterestru gata sa sara in ajutor. Preferatul lui e Torta Vie asa ca ne elimina cu foc ori de cate ori il suparam.
Daca si tie iti place Ben 10 si vrei sa fii din nou copil intra pe  http://ben10.cartoonnetwork.ro/ si afla la ce ora se difuzeaza noua serie din acest desen animat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu