? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: E super cu UBER expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

joi, 24 noiembrie 2016

E super cu UBER

 
Acum e destul de greu sa te deplasezi prin oras cu masina, e mereu aglomerat.Dar in viitor imi imaginez ca drumurile vor fii libere si locurile de parcare mereu disponibile, imi imaginez ceva de genul "Familiei Jackson" cu masini zburatoare si autostrazi aeriene intre galaxi, ar fii chiar super pentru ca acum situatie nu e roz deloc.
De cate ori nu am fost nevoita sa astept zeci de minute in statia de tramvai sau sa ma rog de cate un sofer de taxi sa ma duca unde am nevoie si, de cele mai multe ori, sa fiu refuzata sau sa platesc dublu, plus vesnica problema a restului.
De accea Uber a venit ca o binecuvantare atat in Bucuresti cat si in Cluj, mai ales cu noua lor campanie: adu 100 de prieteni în aplicație cu ajutorul codului care ți s-a generat, iar Uber te premiază cu un iPhone 7. Această ofertă e valabilă pentru toți utilizatorii Uber până pe 30 noiembrie. Iar dacă nu ești utilizator, tot ce trebuie să faci este să îți faci cont pe Uber.com/App, să introduci codul promoțional NOIEMBRIE și ai prima cursă gratuită, în limita a 25 de lei. Începe apoi să recomanzi Uber prietenilor tăi și intri automat în cursa pentru iPhone. Mai multe detalii despre asta poți citi aici: https://newsroom.uber.com/romania/g1g1iphone7/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu