? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Ce sa faci fara net expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

luni, 31 octombrie 2016

Ce sa faci fara net

  In ziua de azi sa ramai fara net e o tragedie si stiu ce spun nu exagerez.
Imi aduc aminte ca, in urma cu vreo 2 ani, din cauza zapezii, s-au rupt cablurile de internet si, fiinca ningea neintrerupt, cablurikle au ramas asa mult timp, un infinit as zice eu.Asa ca a trebuit sa gasesc alternative. M-am uitat un pic la tv, am facut putina treaba prin casa si, apoi, ce sa fac? Eu vroiam sa intru pe net, asa ca mai m-am invartit putin prin casa dupa mi-am adus aminte ca am internet mobil si, bineinteles, am intrat pe net pana l-am consumat, mai ales ca atunci nu erau atatia giga ca acum.net-ul l-am consumat repede, dar timpul de afara nu se schimbase, asa ca am stat cateva zile facand nimic, o plictiseala totala si o stare de stres continuu.
Sper ca pe viitor sa nu mai patesc asa. Cei de la D-LINK stiu cat e de important net-ul in viata noastra si, de aceea, la implinirea a 30 de ani de la infiintare, au provocat bloggerii sa scrie despre aceste experiente urate, promitand ca, cu produsele lor, astfel de intamlari n-o sa aiba loc, adica, nu o sa ramai fara semnal la wireless daca te duci in celalalt colt al casei, nu o sa ti se strice router-ul cand ti-e lumea mai draga si nu o sa ai o conexiune slaba niciodata, despre patania mea depinde doar de vreme, daca ar fii depins de cei de la D-LINK cu siguranta ar fii rezolvat-o.
Produsele D-Link se găsesc la Altex, eMag, Flanco, PC Garage, EvoMag sau cel.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu