? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Investitie si castig expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

sâmbătă, 8 octombrie 2016

Investitie si castig

                         Imagini pentru imagini bursa  Azi am hotarat sa investesc la Bursa de Valori Bucuresti si am hotarat sa "risc" cu urmatoarele companii: BRD Group Society General S.A. , OMV petrom S.A. si Albalact S.A.
De ce? Pentru ca sunt companii cu renume care au dat randament de-a lungul anilor, au o vechime incontestabila pe piata din Romania si profit pe masura.
    Sa nu credeti ca am hotarat asa din senin sa investesc. Am gandit bine si m-a convins concursul celor de la Bursa de Valori Bucuresti care vor premia participantii cu cel mai bun randament cu o masina si zeci de alte premii. ca sa participi la concurs trebuie sa te inscri deschizand un cont la unul dintre Brokerii Parteneri autorizati sa tranzactioneze la Bursa de Valori Bucuresti (bineinteles trebuie sa ai peste18 ani). Daca te intereseaza si pe tine intra pe www.condusderandament.ro si afla mai multe detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu