? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: casa "STONA" expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

marți, 11 octombrie 2016

casa "STONA"

                       Marmura – Piatra care a strălucit de-a lungul secolelor
Am primit o provocare de la stona.ro si anume sa povestesc cum imi place sa imi petrec timpul acasa.
 Pe un timp ca asta asa ploios cel mai bine e acasa unde e cald si placut. Si ce poate fii mai frumos decat sa stai pe gresia calda cu o cana de ceai in mana si sa gatesti ceva bun in bucatarie ca tot mirosul sa inunde casa? Pentru mine asta inseamna acasa: sa stam cu totii in bucatarie, sa simtim caldura casei si sa ne bucuram impreuna de timpul petrecut acasa.
De aceea am aranjat casa asa cum imi place, am pus gresie in hol, sufragerie si bucatarie, am imbracat baia in gresie si faianta, am pus un blat de marmura in bucatarie si piatra ornamentala in sufragerie. Pe toate acestea dar si alte produse le puteti gasi pe stona.ro care si-a deschis recent acest website sau puteti vedea produsele la Zilele Portilor Deschise unde invitat special este Lorand Soares Szasz
SANDSTONE, AGRA RED, PLACAJ, L(20-40)X7, 2, NATURALMarmura INDUS GOLD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu