? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Vine vara bine-mi pare expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

luni, 10 aprilie 2017

Vine vara bine-mi pare

Vine vara bine-mi pare
Piscina swing splash 3,66m x 0,91m cu sistem de filtrarePiscina swing ovala jumbo
In gradina am o piscina.
In aceasta vara am hotarat sa cumpar o piscina SWING pentru baiatul meu care adora balaceala. Si cum nu mai e mult pana la marea balaceala piscina trebuie pregatita, asa ca, pentru inceput, cumpar piscina.Acolo un reprezentat imi explica detaliile si modalitatile de intretinere. Ajunsa in fata faptului implinit constat ca nu e usor de intretinut o piscina, noroc cu reprezentantul site-ului care mi-a explicat pe intelesul meu ce trebuie sa cumpar pentru a avea o apa curata si un copil fericit.
Cum eu am fost ajutata, pot sa va dau sfaturi acum, asa ca iata ce va trebuie:
  1. Clor pentru tratarea apei chlorilong-200-5-kg 
    Tabletele Chlorilong (250 g), cu dizolvare lentă, fără calciu, au un efect preventiv pe termen lung asupra bacteriilor, ciupercilor şi virusurilor din apă. Distrug impurităţile
    organice.O tableta se foloseste la 30m3 de apa
  2. Solutie de curatat piscina impotriva depunerilor de calcar si murdarie decalcit-super
    Pentru întreţinerea, curăţarea de bază a instalaţiilor sanitare, a piscinelor şi inclusiv toaletelor. Îndepărtează depunerile de calcar extrem de dure (totodată din sistemul de flitrare), a depunerilor de uree şi rugină.
  3. Un copil gata oricand de balaceala Pentru a verifica  rezistenta si calitatea produselor recomandate de reprezentatul site-ului
Acum ca avem si piscina si apa curata putem sa ne bucuram de vara, deci hai la balaceala! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu