? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Folia protectoare-salvarea smartphonului expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

joi, 9 februarie 2017

Folia protectoare-salvarea smartphonului

Folie de protectie Clasic Smart Protection Samsung Galaxy S6 Edge
 Am sa va spun azi povese mea tragica despre smartphon.De fiecare data cand imi cumpar un telefon nou ajung sa il scap din mana si sa il distrug in cele din urma :(.Asa am patit si cu ultimul telefon
 si m-am hotarat ca la urmatorul telefon sa gasesc solutia pastrari in siguranta cat mai mult pentru ca este costisitor achizitia unuia nou la fiecare 4-5 luni si indinspensabil in zilele noastre.
Cu totii am avut de suferit din cauza fragilitatii telefoanelor inteligente, ecranul generos si touch-ul se strica la prima cazatura, iar zgarieturile fac greu de descifrat continutul unui mesaj.
Asa cum am spus am cautat solutii si am gasit o multime de oferte la preturi avantajoase aici, Sunt folii protectoare de diferite dimensiuni atat pentru telefoane cat si pentru tablete,laptop-uri sau smartwatch-uri pe care le puteti gasi si dupa marca si  modelul gadget-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu