? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Tinuta perfecta a copilariei mele expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

luni, 29 august 2016

Tinuta perfecta a copilariei mele

Imi aduc aminte de copilarie si de lucrurile mele preferate, de hainutele pe care le purtam si pe care nu vroiam sa le mai dau jos, le purtam chiar si daca ramaneau mici pentru ca erau ale mele si nu vroiam sa le impart cu nimeni.
  In ziua de azi copii au mult mai multe variante in as alege tinuta preferata si pentru a fi in pas cu moda. Daca as fii copil cred ca nu as mai da jos aceasta  rochita neagra cu volane 
 
  Inca de mica am preferat acest stil de haine si, pentru o fetita, rochita e alegerea perfecta simpla, usoara ca fulgul, delicata si din material de bumbac facuta de o mamica pentru fetite cu fundite. Multe haine de vis sunt pe ninina.ro  atat pentru fetite jucause cat si pentru baietei nazdravani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu