? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Jucaria mea draga expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

marți, 2 august 2016

Jucaria mea draga

  Va mai aduceti aminte de jucariile preferate din copilarie? Eu da, stiu foarte bine care era si anuyme o papusica un pic grasuta cu parul lung si blond, cu piciorele un pic cracanate pe care am botezat-o Ami. Mi-era tare draga si ma jucam tot timpul cu ea, in casa, la prieteni si chiar afara, nu o lasam din mana niciodata (ba chiar as fii luat-o si la scoala daca mama nu ma controla in ghiozdan).
Asa arata Ami a mea Imagini pentru imagini cu papusi vechi   dar avea haine croite de mine, bineinteles.
Acum jucariile s-au schimbat si copii nu mai aprecieaza simplitatea, vor o jucariie care sa tina pasul cu ei si care sa se modifice de fiecare data. asa a aparut nisipul kinetic, o alternativa la smart phone si tableta care stimuleaza creativitatea copilului.
Cred ca daca aveam pe timpil meu o astfel de jucarie zilele mele ar fi fost mult mai distractive, numai imaginati-va ce puteti face din el, eu sigur i-as fi construit un palat papusii mele sau cine stie, imaginatia unui copil nu are limite.Si sa stiti ca nisipul kinetic nu e toxic, nu se risipeste si nu se usuca fiind o modalitate minunata de activitate in familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu