? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: Cuptorul cu microunde expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

miercuri, 11 ianuarie 2017

Cuptorul cu microunde


product
De curand mi s-a stricat cuptorul cu microunde asa ca am hotarat ca e timpul sa imi cumpar altul.Am ajuns in magazin unde am vazut o multime de modele care mai decare, insa nici unul atat de cool ca cele de la Dewoo. In cautarea mea am ajuns la sectiunea de cuptoare cu microunde unde visam la cuptorul perfect: sa fie smart, atat de inteligent incat sa stie preferintele mele culinare, temperatura la care imi place sa consum mancarea, sa aiba desteptator si in fiecare dimineata sa imi incalzeasca sandwich-ul pus de seara in el, sa ma salute si sa comunicam asa ca in Familia Jackson. Cam asa vad eu cuptorul viitorului si , din cate am vazut, nu e departe ziua in care fiecare casa va avea asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu