? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> sa-vorbim-despre: CUM SA ITI INTRETII TELEFONUL expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pozitia mea in BLOGAL INITIATIVE

sâmbătă, 18 iunie 2016

CUM SA ITI INTRETII TELEFONUL


Imi aduc bine aminte cand am cumparat primul meu telefon smart, cata grija am avut de el si cat de usor s-a zgariat ajungand intr-un final sa il sparg.
Imagini pentru imagini cu smartphone ZGARIAT
Mi-a parut tare rau si cu urmatoarele dispozitive am cautat tot felul de solutii de la huse pana la folii de protectie, dar fara rezultat.
Imagini pentru animatii cu fete triste
    Cu totii am avut momente in care am zgariat telefonul sau tableta din neatentie sau pur si simplu umbland pe ele.Acum a aparut un nou produs care te ajuta sa iti protejezi telefonul de aceste mici accidente.Stiu ca pare incredibil dar intradevar da rezultate. Se numeste wowfixit si este o solutie ce se aplica pe ecranul dispozitivului iar in cateva secunde se intareste si devine asemanatoare sticlei, imbunatatind performanta si rezistenta device-ului tau. Intradevar e o inventie wow, care merita testata.
nanoshine kijelzővédő bevonatImagini pentru animatii cu fete triste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu